Is jouw winkelformule wel future proof?

Werk aan de winkel

De wereld verandert in een razend tempo, ontwikkelingen staan niet stil.  Het zijn geen aanpassingen op het bestaande situaties, maar heuse transities. Er zijn steeds meer vragen en dilemma's. De geschiedenis heeft ons geleerd: wie niet op tijd instapt, mist zeker de aansluiting met zijn klanten.

Innovaties

Het is in retailing constant zoeken naar innovaties die een bijdrage leveren aan de merkwaarde en beleving. En hoe maak je dan de 'vertaalslag' naar jouw specifieke formule? Hoe ver ben jij al met bijvoorbeeld: big data, chatbots, robots, interactieve touchscreens, customer expirience, omni channel om eens wat te noemen. Ga die nieuw ontwikkelingen niet uit de weg, maar omarm het experiment en de vooruitgang.

Werk aan de winkel! 

Ook benieuwd naar de next level binnen jouw winkelformule? Wissel dan eens 'ouderwets' analoog -compleet met koffie en gebak- vrijblijvend van de gedachte met de specialist van Com-Q Retail.