Jouw klanten willen een persoonlijke ervaring

Werk aan de winkel

Persoonlijk winkelen Com-Q Retail

Consumenten willen en verwachten steeds vaker als individuen behandeld te worden. Uit een recent onderzoek blijkt zelfs dat winkeliers die gepersonaliseerd een vorm van shoppen aanbieden, ervan kunnen uitgaan dat deze klanten vaker bij hen hun slag zullen slaan. Gepersonaliseerde ervaringen zorgen ervoor dat één op de vijf zich meer betrokken voelt bij de winkelformule, terwijl een soortgelijk percentage zegt hierdoor de winkelformule meer te vertrouwen.

Gepersonaliseerde ervaring laat kopers terugkomen.

Personal shopping en eventueel styling zal lang niet voor iedereen zijn weggelegd, maar er is een groeiende groep consumenten die daar wel belang en waarde aan hecht. Persoonlijke aandacht. Goed advies. Een tevreden klant. Dat is toch uiteindelijk wat we willen.

Werk aan de winkel.

Wil jij weten hoe je jouw winkelformule meer persoonlijk kan maken? Com-Q Retail geeft je persoonlijk een antwoord op jouw vragen.