Hebben jouw mensen de juiste klantgerichte focus?

Werk aan de winkel

Com-Q Klanten Focus

In het verleden had de detailhandel mensen in dienst, hoe meer mensen hoe groter het prestige. Vandaag de dag willen we met zo min mogelijk mensen zoveel mogelijk doen. Efficiency is het toverwoord. Of dat een return off investment is? Wij gaan liever voor people focus.

Mensen maken het verschil in iedere winkel.

Steeds meer (web) winkelformules lijken op elkaar, de verschillen zijn voor de consumenten klein en soms onduidelijk. De mensen op de winkelvloer kunnen voor een boost zorgen. Ga maar na 1% hogere klant-tevredenheid betekent maar liefst 7% meer omzet. Dat stelt nieuwe eisen naar jouw HR management, want hoe zorg je nu voor een team met ├ęchte klantfocus?

E-learning, coaching en klantmonitoring.

Jouw medewerkers opleiden en coachen is een investering in de toekomst. Medewerkers specifiek duidelijk maken wat van ze wordt verwacht op de winkelvloer en waarom, draagt bij tot een hogere klanttevredenheid.

Werk aan de winkel.

Wil jij weten hoe je jouw medewerkers helpen aan een betere klantfocus? Com-Q Retail een eerste gesprek maakt het duidelijk.